Lediga jobb som Kontorsreceptionister i Laholm

Se lediga jobb som Kontorsreceptionister i Laholm. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Laholm som finns hos arbetsgivaren.

Copy - Copy - AMS with address test edited1

Ansök    Jun 5    SaaS Recman AB    Kontorsreceptionist
!@#$%^&*()_+}":{:>< Ä; ö; Visa mer
!@#$%^&*()_+}":{:><

Ä; ö; Visa mindre

Vikariat receptionist Campus Laholm, Laholms kommun

Om Laholms kommun Det är i mötet med våra invånare som värdet av vårt arbete uppstår! Som medarbetare i Laholms kommun är du med och levererar tjänster och service till våra invånare – varje dag, året om. Laholms kommun rymmer allt från omsorg, stöd och utbildning för våra invånare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Vi tror på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sit... Visa mer
Om Laholms kommun

Det är i mötet med våra invånare som värdet av vårt arbete uppstår! Som medarbetare i Laholms kommun är du med och levererar tjänster och service till våra invånare – varje dag, året om. Laholms kommun rymmer allt från omsorg, stöd och utbildning för våra invånare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Vi tror på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. 

Som medarbetare i Laholms kommun har du kollegor med många olika yrken och bakgrund, men det som förenar oss är vårt uppdrag och vår gemensamma värdegrund med ledorden glädje, mod, delaktighet, engagemang och gott föredöme




Beskrivning
I huvudentrén på Campus Laholm finns receptionen.

Detta är det första mötet för besökare till Campus Laholm men också ett nav i den service och stöd som erbjuds till verksamheterna på Campus Laholm. På Campus Laholm samlas flera olika kommunala verksamheter, bland annat Osbecksgymnasiet, Vuxenutbildningen, Kulturskolan, Studie- och yrkesvägledning, Bibliotek och Aktivitetshuset med Ung i Laholm. Campus Laholms reception är en del av utbildningsförvaltningen.

På Campus Laholm erbjuds även lokaler som kan bokas av interna och externa arrangörer , där evenemang så som föreläsningar, mässor etc. genomförs både på dag-, kvälls- och helgtider.

Vi söker nu en vikarie på halvtid till receptionen. Anställningen är tidsbegränsad till den sista mars 2025.

Arbetsuppgifter
Som anställd i Campus Laholms reception ingår receptionsuppgifter som att möta och besvara frågor från besökare, elever och personal både i fysiska möten och via telefon och mail. Personalen ansvarar bland annat även för fakturahantering och vissa inköp till Campus Laholms verksamheter. Det ingår även andra servicerelaterade uppgifter så som posthantering, felanmälningar av lokaler, bidra till samordning av olika verksamhetsgemensamma uppgifter på Campus Laholm samt lokalbokningar.

Kvalifikationer
För att lyckas i uppdraget ser vi att du har: 
- Erfarenhet av arbete i reception, administration eller andra uppgifter som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
- Lätt att anpassa dig till verksamhetens behov och ett serviceinriktat arbetssätt. 
- Goda kunskaper i svenska och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.
- Vana av att arbeta med digitala verktyg så som bokningssystem, Office-programmen eller liknande.

Det är meriterande om du har erfarenhet av service i kommunal förvaltning samt av fakturahantering i kommunens ekonomisystem Visma. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrigt
Som anställd i Campus Laholms reception förläggs merparten av arbetstiden under kontorstider men du behöver vara beredd att även kunna arbeta kvällstid och eventuellt helg vid behov.

Intervjuer kan komma att genomföras löpande under ansökningstiden.

Varmt välkommen med din ansökan till oss! 





Övriga upplysningar
Till följd av lag om belastningsregister ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom LSS, barnomsorg samt skola.

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken

Information till annonssäljare
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid.
Laholms kommun verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, funktionsnedsättning, sexuell läggning, religion eller annan trosuppfattning. Visa mindre

Receptionist Heltid till Nordic Wellness Laholm

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi... Visa mer
Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025.

Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist på heltid till Nordic Wellness Laholm!

Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness

Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.

När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma!

Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.
Vad söker vi hos dig?

Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete.

Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!

Att jobba på Nordic Wellness

Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!

Välkommen med din ansökan senast 2024-05-05. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

Nordic Wellness är idag en av Nordens största gymkedjor med över 500 000 medlemmar och över 300 klubbar, från Ystad i söder till Umeå i norr. Verksamheten är indelad i tre divisioner; öster, söder och väster. Huvudkontoret ligger i Göteborg, på översta våningen i det första gymmet som öppnades 1997. Visa mindre

Sommarvikariat som administratör reception

Ansök    Dec 30    Polismyndigheten    Kontorsreceptionist
Är du redo för en större uppgift? Nu söker vi en administratör med inriktning reception med placering i Laholm. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Polisregion Väst Polisregion Väst består av Hallands län och Västra Götalands län. Verksamheten i regionen är organiserad i fem polisområd... Visa mer
Är du redo för en större uppgift? Nu söker vi en administratör med inriktning reception med placering i Laholm. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället.

Polisregion Väst

Polisregion Väst består av Hallands län och Västra Götalands län. Verksamheten i regionen är organiserad i fem polisområden: Fyrbodal, Halland, Skaraborg, Storgöteborg och Älvsborg som tillsammans är indelade i 16 lokalpolisområden. Vidare finns det tre regionala enheter: operativa enheten, underrättelseenheten och utredningsenheten, ett regionkansli samt nationella avdelningar som finns representerade i regionen för att ge stöd till polisverksamheten.

Polisområde Halland

Polisområde Halland är ett av fem polisområden i polisregion Väst med huvudsäte i Halmstad. Polisområde Halland sträcker sig över sex kommuner och är indelat i fyra lokalpolisområden: Halmstad, Falkenberg, Varberg och Kungsbacka. På polisområdesnivå finns en utredningssektion och ett polisområdeskansli.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör med inriktning mot reception blir du myndighetens ansikte utåt och kan vara besökarens första kontakt med polisen. Du kommer möta människor som har råkat ut för svåra händelser. Våra besökare ska känna sig trygga och väl omhändertagna i kontakten med oss. Du ska kunna informera, vägleda och ge råd på ett enkelt och begripligt sätt. Varje kund ska bemötas objektivt och professionellt utifrån sitt ärende.

I dina ansvarsområden och arbetsuppgifter ingår bland annat att:

• utlämning av pass samt nationell id-handling
• besvara inkommande telefonsamtal och mail
• anmälningsmottagning och hantering av hittegods
• hantera skrymmande och till viss del tunga gods
• övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter
• handläggning av pass/identitetskortsansökningar kan förekomma

För att kunna få en anställning krävs det att du genomgår en säkerhetsprövning med godkänt resultat samt blir godkänd på den interna utbildningen för resehandlingar. Utbildningen är två veckor heltid och kommer bestå av en vecka teori och en vecka praktik.

Tjänstgöring på annan ort inom lokalpolisområdet samt på annat lokalpolisområde i PO Halland kan förekomma när verksamheten så kräver.

KVALIFIKATIONER
Detta är en möjlighet för dig som har:

• avslutad och godkänd gymnasieutbildning
• minst sex månaders arbetslivserfarenhet
• god datorvana och lätt för att lära dig nya IT-system
• god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

Det är meriterande om du även har/är:

• polisstuderande alternativt juridikstuderande
• erfarenhet av att ha arbetat i serviceyrke där du mött dina kunder personligen t.ex. inom reception, butik eller inom vården
• arbetserfarenhet från polisen eller av annan statlig verksamhet
• arbetserfarenhet i närtid av att handlägga ansökan om pass och nationellt ID-kort
• svenskt B-körkort
• kunskaper inom förvaltningsrätt och/eller inom offentlighets- och sekretesslagstiftning
• erfarenhet av administrativt arbete
• språkkunskaper utöver nordiska språk och engelska som du kan använda obehindrat i yrkesutövningen
• förmåga att kommunicera på teckenspråk

Personliga egenskaper

Vi söker dig som trivs att arbeta i grupp, har god samarbetsförmåga och viljan att bidra till ett gott arbetsklimat. Uppdraget som administratör innehåller många kontaktytor och det är viktigt att du har viljan att ge god service till allmänheten. Du är flexibel, strukturerad och har förmåga till att prioritera. Arbetstempot är ofta högt, vilket även ställer krav på stresstålighet.

Som representant för Polismyndigheten förväntas du agera professionellt, ha ett gott omdöme och värna om allas lika värde, vilket skall avspeglas i ditt förhållningssätt och bemötande. Det är därför viktigt att du som person är lugn, empatisk och känner dig trygg med att hantera olika situationer som kan uppstå.

Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet

ÖVRIGT
Arbetsort: Laholm
Arbetstid: Veckoplanerad arbetstid dagtid med flex, kvälls- och helgtjänstgöring kan förekomma
Tillträde: I början av juni
Funktion: Administratör reception
Anställningsbenämning: Administratör

Om du blir aktuell för anställning har du inte rätt till semesterledighet. Istället kommer du att få semesterersättning utbetald efter det att anställningen avslutats. Enstaka kortare ledighet med löneavdrag kan beviljas om verksamheten tillåter detta och då enligt överenskommelse med chef.

Ansök genom att bifoga ditt CV (vi vill inte ha något personligt brev) och besvara urvalsfrågorna. Frågorna utgår från kravprofilen för den här rekryteringen och dina svar ligger till grund för det urval som sker i processen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett.

Vänligen notera att krav och eventuella meriter ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi att du kontaktar ansvarig HR-konsult innan du går vidare med din ansökan.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande
Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster. Visa mindre

Lagaholmskliniken söker receptionist

Lagaholmskliniken är en privat vårdcentral som ligger centralt vid torget i Laholm. Lokalerna är mysiga och fräscha. Vi har ca 6500 listade patienter, 4 specialistläkare, 4 ST-läkare och en AT-läkare. Vi har även distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, diabetessköterska, BVC, medicinska sekreterare, fysioterapeuter, kurator, psykolog samt en arbetsterapeut som också är rehabkoordinator.? Under 2025 inför Region Halland det nya journalsystemet... Visa mer
Lagaholmskliniken är en privat vårdcentral som ligger centralt vid torget i Laholm. Lokalerna är mysiga och fräscha. Vi har ca 6500 listade patienter, 4 specialistläkare, 4 ST-läkare och en AT-läkare. Vi har även distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, diabetessköterska, BVC, medicinska sekreterare, fysioterapeuter, kurator, psykolog samt en arbetsterapeut som också är rehabkoordinator.?
Under 2025 inför Region Halland det nya journalsystemet Cosmic och som ett led i införandearbetet behöver vi förstärka bemanningen i vår reception.
Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsplats kommer att vara i vår reception. Dina arbetsuppgifter innefattar att välkomna och registrera våra besökare, hantera kassatransaktioner, besvara telefonsamtal, posthantering samt andra administrativa uppgifter.
Kvalifikationer
Meriterande om du är utbildad medicinsk sekreterare alternativt undersköterska med tidigare arbetserfarenhet från vårdcentral. Tidigare erfarenhet av journalsystemet VAS är värdefullt men stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.?
Personliga egenskaper
Vi ser att du som söker är en positiv och engagerad kollega som vill vara en del av vårt arbetslag. Som person är du serviceinriktad, har god kommunikativ förmåga, hög flexibilitet och god samarbetsförmåga.
Övrig information
Tjänsten är på 60 % (mer vid behov) samt tidsbestämd till 2025-08-31 med chans till förlängning. Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Visa mindre

Receptionist till Laholmshälsan

Ansök    Mar 4    Laholmshälsan AB    Kontorsreceptionist
Laholmshälsans vårdcentral har behov av sommarvikarat för att stärka upp vår bemanning i sommar och söker därför dig som vill arbeta som receptionist. Laholmshälsan är ett familjärt företag, där arbetsmiljö, patient fokus, bemötande och kvalitet är viktigt. Laholmshälsan har en mycket hög kundnöjdhet och har får toppbetyg i SKR:s patientenkät mätning. Vi har en härlig arbetsplats med gott arbetsklimat, kompetenta och trevliga kollegor, stora påverkansmöjl... Visa mer
Laholmshälsans vårdcentral har behov av sommarvikarat för att stärka upp vår bemanning i sommar och söker därför dig som vill arbeta som receptionist.
Laholmshälsan är ett familjärt företag, där arbetsmiljö, patient fokus, bemötande och kvalitet är viktigt. Laholmshälsan har en mycket hög kundnöjdhet och har får toppbetyg i SKR:s patientenkät mätning.
Vi har en härlig arbetsplats med gott arbetsklimat, kompetenta och trevliga kollegor, stora påverkansmöjligheter och snabba beslutsvägar.
Totalt är vi 17 anställda varav den störta delen arbetar på Laholmshälsans vårdcentral och resterande på Laholmshälsans företagshälsovård. Vi alltid beredda att hjälpa varandra och är kollektivavtals anslutna.
Arbetsuppgifter:
Bemanna receptionen
Bokning och registrering av patienter
Kontering av fakturor
Posthantering
Diverse köks- och IT uppgifter för att stötta verksamheten
Omfattning 100%, dvs 40 timmar per vecka.
Semestervikariatet är 7 veckor, dvs mellan v 27-33.

Vem är du?
God social och pedagogisk kompetens.
Kvalitets- och patientorienterad.
Ansvarstagande.
Flexibel.
Initiativrik och kan arbeta självständigt, samtidigt som du har lätt för att samarbeta.
Tycker om det personliga mötet, och att följa våra patienter i livets alla skeden.
Strävar efter att bidra till en god arbetsmiljö och att vara en bra arbetskamrat.

Vi erbjuder dig
En utvecklande miljö med kompetenta och engagerade kollegor.
En bra arbetsmiljö med ett gott samarbetsklimat, där utveckling och kreativitet uppmuntras.
Hos oss kan du påverka i stort och smått, såväl dina egna arbetsuppgifter som verksamheten.

Varmt välkommen med din ansökan, rekrytering sker löpande. Visa mindre

Deltid receptionist

Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service? Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus. Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00. Med start omgående. Visa mer
Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service?
Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus.
Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00.
Med start omgående. Visa mindre

Receptionist semestervikariat Lagaholmskliniken

Lagaholmskliniken är en privat vårdcentral som ligger centralt vid torget i Laholm. Lokalerna är mysiga och fräscha. Vi har ca 6700 listade patienter, 3 specialistläkare, 3 ST-läkare och en AT-läkare. Vi har även distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, diabetessköterska, BVC, medicinska sekreterare, fysioterapeuter, kurator, psykolog samt en arbetsterapeut som också är rehabkoordinator. Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsplats kommer a... Visa mer
Lagaholmskliniken är en privat vårdcentral som ligger centralt vid torget i Laholm. Lokalerna är mysiga och fräscha. Vi har ca 6700 listade patienter, 3 specialistläkare, 3 ST-läkare och en AT-läkare. Vi har även distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, diabetessköterska, BVC, medicinska sekreterare, fysioterapeuter, kurator, psykolog samt en arbetsterapeut som också är rehabkoordinator.


Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsplats kommer att vara i vår reception. Dina arbetsuppgifter innefattar att välkomna våra besökare, hantera kassatransaktioner, besvara samtal från våra kunder samt ansvara för interntelefonen. Lagaholmskliniken är en medelstor vårdcentral där vi ofta arbetar över gränserna och hjälps åt professioner emellan.
Kvalifikationer
Meriterande om du är utbildad medicinsk sekreterare eller under utbildning men det är inget krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Personliga egenskaper
Vi ser att du som söker är en positiv och engagerad kollega som vill vara en del av vårt arbetslag. Som person är du serviceinriktad, har god kommunikativ förmåga, hög flexibilitet och god samarbetsförmåga.
Övrig information
Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Visa mindre

Receptionist till Nordic Wellness Lahom/Båstad

Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 300 gym runt om i landet. Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar. Nu letar vi efter nästa medarbetare som timanställd säljande receptionist till Nordic Wellness Laholm & Båstad. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att k... Visa mer
Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 300 gym runt om i landet. Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar.

Nu letar vi efter nästa medarbetare som timanställd säljande receptionist till Nordic Wellness Laholm & Båstad.

Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness

Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.

När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma!

Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.
Vad söker vi hos dig?

Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete.

Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!

Att jobba på Nordic Wellness

Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!

Välkommen med din ansökan senast 17/9. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

Nordic Wellness är idag en av Nordens största gymkedjor med över 500 000 medlemmar och över 300 klubbar, från Ystad i söder till Umeå i norr. Verksamheten är indelad i tre divisioner; öster, söder och väster. Huvudkontoret ligger i Göteborg, på översta våningen i det första gymmet som öppnades 1997. Visa mindre

Deltid receptionist

Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service? Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus. Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00. Med start 1 augusti. Visa mer
Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service?
Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus.
Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00. Med start 1 augusti. Visa mindre

Administratör till Statkraft

Statkraft har över 100 års erfarenhet av att producera det världen verkligen behöver idag - förnybar energi. De producerar såväl vattenkraft som vindkraft, solkraft och gaskraft samt levererar fjärrvärme och köper och säljer energi. Med över 5000 anställda i 20 länder är de idag Europas största leverantör av förnybar energi och en global marknadsaktör inom energihandel. Statkraft är en av Sveriges största elproducenter och de är beroende av hängivna männi... Visa mer
Statkraft har över 100 års erfarenhet av att producera det världen verkligen behöver idag - förnybar energi. De producerar såväl vattenkraft som vindkraft, solkraft och gaskraft samt levererar fjärrvärme och köper och säljer energi. Med över 5000 anställda i 20 länder är de idag Europas största leverantör av förnybar energi och en global marknadsaktör inom energihandel.

Statkraft är en av Sveriges största elproducenter och de är beroende av hängivna människor som vill forma framtiden tillsammans med dem. Vi på OnePartenrGroup har fått förtroendet att hjälpa Statkraft att hitta rätt person som vill jobba heltid med administrativa uppgifter på anläggningen/kontoret vid vattenkraftverket i Laholm.

Världen behöver förnybar energi – Statkraft behöver dig. Vill du vara med och göra skillnad? Ta chansen och sök tjänsten redan idag.


Rollen
Som administratör består din dag av att hjälpa och agera i en stöttande funktion på Statkrafts kontor i Laholm. Tjänsten är en inhyrning och den som får jobbet kommer att erbjudas anställning på heltid hos oss på OnePartnerGroup Halland och vara uthyrd till Statkraft, med utgångspunkt att personen som erbjuds tjänsten övergår i anställning till kund.
Din dag kommer att bestå av flera varierande arbetsuppgifter och du har en stöttande funktion i det dagliga jobbet på kontoret. Detta innefattar bl.a. fakturahantering, att utföra beställningar och göra inköp samt administrera i system, mailhantering, post, telefon m.m. Du som administratör kommer även att organisera och ansvara över verksamhetens besökscenter, vilket till viss del innebär att vara ett ansiktet utåt för Statkraft. Då Statkraft har kontor i Ljungby kan det bli fråga om att även hjälpa till där vid behov.

På statkraft erbjuds du en verksamhet som kännetecknas av god arbetsmiljö, kompetens, ansvar och nyskapande. Statkraft är en organisation som välkomnar mångfald med hänsyn till såväl kön, ålder och kulturell bakgrund. 


Din profil/bakgrund
Som sökande till denna tjänst bör du vara administrativt lagd och får gärna ha jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du bör vara självgående och tycka om att ha många och varierande arbetsuppgifter av olika karaktär. Din systemvana bör vara god och du är van vid att jobba i olika system. Din personlighet kännetecknas av lyhördhet och positivitet där du inte får vara rädd för att fråga och sträcka ut en hjälpande hand till kollegor. I övrigt bör du vara social, orädd och ha sinne för strukturera såväl för dig som för andra.

Arbetet kräver att du har läst någon eftergymnasial utbildning, innehar B-körkort och har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska. Har du tidigare jobbat med dokumenthantering samt i SAP är detta meriterande.


Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Du är välkommen att skicka din ansökan via länk/hemsida redan idag. Vi frågor går det bra att kontakta
ansvarig rekryterare Niclas Arheden via [email protected] eller telefon 0734255237. Visa mindre

Receptionspersonal helg

Skogaby GK söker receptionspersonal för helg och extra. Skogaby GK ligger cirka 15 minuter från Laholm och 25 minuter från Halmstad. Klubben bildades 1989 och har en vacker 18-hålsbana i parkmiljö. Förutom golf har vi 6 övernattningslägenheter som vi hyr ut i golfpaket samt 8 ställplatser. Vi har en golfrestaurang i klubbhuset och kiosk på banan, en shop och driving range som drivs av vår PGA Pro. Vi behöver utöka vårt team under säsongen 2023 med fler r... Visa mer
Skogaby GK söker receptionspersonal för helg och extra.
Skogaby GK ligger cirka 15 minuter från Laholm och 25 minuter från Halmstad. Klubben bildades 1989 och har en vacker 18-hålsbana i parkmiljö. Förutom golf har vi 6 övernattningslägenheter som vi hyr ut i golfpaket samt 8 ställplatser. Vi har en golfrestaurang i klubbhuset och kiosk på banan, en shop och driving range som drivs av vår PGA Pro.
Vi behöver utöka vårt team under säsongen 2023 med fler receptionister som arbetar helg samt extra vid semestrar och ledigheter. Som receptionist är du den person som alla kommer i kontakt med i första hand och du är därmed en viktig del i vårt team. Därför ser vi att du framför allt har en hög servicekänsla och lägger stor vikt vid att få alla medlemmar och gäster att känna sig välkomna, sedda och hörda.
Vi söker dig som Har god förmåga att skapa goda relationer med medlemmar och gäster. Brinner för personlig service samt har intresse för golf. Tar egna initiativ, stresstålig, flexibel och gillar att arbeta med människor. Trivs med att ha mycket ansvar och att arbeta såväl självständigt som i team. Har god datorvana då tjänsten innebär mycket arbete med datorer. Det är meriterande om du har vana av att arbeta i Boxnet, GIT, Sirvoy och OnteeX.
Du kommer vara en del av ett litet och sammansvetsat team vilket innebär att arbetsuppgifterna kan vara varierande. Därför värdesätter vi även kreativitet, lyhördhet och en god samarbetsförmåga.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat: ?
Besvara frågor från medlemmar och gäster i receptionen samt via mail och telefon
Sköta incheckning av golfspelare och boendegäster
Ta emot tid-, golfbils-, ställplats- och golfpaketsbokningar
Arbeta i kassa och GIT
Ta emot och informera tävlingsdeltagare samt tävlingsadministration
Kommunicera och samarbeta med klubbens krögare, banpersonal och tränare



Då vi saknar bussförbindelser till klubben behöver du kunna ta dig hit på egen hand.
Tjänsten är deltid cirka 20% med start i början av april till och med 30 oktober, huvudsakligen schemalagt helgarbete.
Skicka din ansökan med personligt brev och CV till [email protected] senast 20:e mars 2023. Skicka gärna in den tidigare då vi gör löpande intervjuer.
Jag ser fram emot att höra från dig!
Kristina Hallquist, kanslichef Visa mindre

TopWork söker receptionist för extraarbete...

...till kund i Markaryd.   TopWork söker dig som kan arbeta extra i reception hos vår kund i Markaryd. Arbetet innebär sedvanligt receptionsarbete som att svara i telefon, svara på förfrågningar, ta emot besökare m.m. Du ska vara serviceinriktad, social och kunna tala engelska.    För att komma i fråga ska du kunna arbeta torsdagar, kl 12-16 och fredagar, kl 8-16 fram till februari månad. Det kan också bli tal om att arbeta vid behov/sjukdomar/ledigheter. ... Visa mer
...till kund i Markaryd.
 
TopWork söker dig som kan arbeta extra i reception hos vår kund i Markaryd. Arbetet innebär sedvanligt receptionsarbete som att svara i telefon, svara på förfrågningar, ta emot besökare m.m. Du ska vara serviceinriktad, social och kunna tala engelska. 
 
För att komma i fråga ska du kunna arbeta torsdagar, kl 12-16 och fredagar, kl 8-16 fram till februari månad. Det kan också bli tal om att arbeta vid behov/sjukdomar/ledigheter. 
 
Tveka inte att lämna in din ansökan så fort som möjligt då vi rekryterar löpande. 
 
Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.


TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats. Visa mindre

TopWork söker receptionist för extraarbete...

Ansök    Sep 18    TopWork Sverige AB    Kontorsreceptionist
...till kund i Markaryd.   TopWork söker dig som kan arbeta extra i reception hos vår kund i Markaryd. Arbetet innebär sedvanligt receptionsarbete som att svara i telefon, svara på förfrågningar, ta emot besökare m.m. Du ska vara serviceinriktad, social och kunna tala engelska.    För att komma i fråga ska du kunna arbeta torsdagar, kl 12-16 och fredagar, kl 8-16 fram till februari månad. Det kan också bli tal om att arbeta vid behov/sjukdomar/ledigheter. ... Visa mer
...till kund i Markaryd.
 
TopWork söker dig som kan arbeta extra i reception hos vår kund i Markaryd. Arbetet innebär sedvanligt receptionsarbete som att svara i telefon, svara på förfrågningar, ta emot besökare m.m. Du ska vara serviceinriktad, social och kunna tala engelska. 
 
För att komma i fråga ska du kunna arbeta torsdagar, kl 12-16 och fredagar, kl 8-16 fram till februari månad. Det kan också bli tal om att arbeta vid behov/sjukdomar/ledigheter. 
 
Tveka inte att lämna in din ansökan så fort som möjligt då vi rekryterar löpande. 
 
Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.


TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats. Visa mindre

Receptionist Deltid

Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service? Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus. Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00. Omgående start (december) För mer info, maila till: [email protected] Hoppas vi ses! Visa mer
Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service?
Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus.
Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00. Omgående start (december)


För mer info, maila till: [email protected]
Hoppas vi ses! Visa mindre

Receptionist Deltid

Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service? Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus. Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00. Med start 1 augusti. För mer info, maila till: [email protected] Hoppas vi ses! Visa mer
Är du en social och utåtriktad person med en god känsla för service?
Vi på Amandas Hårstudio & Parfymeri söker just nu en receptionist på deltid. I din roll i denna tjänst så är kunderna i fokus.
Det är en anställning från måndag-fredag mellan 13.00-18.00. Med start 1 augusti.


För mer info, maila till: [email protected]
Hoppas vi ses! Visa mindre

Receptionist till Laholmshälsan

Ansök    Mar 9    Laholmshälsan AB    Kontorsreceptionist
Vi flyttar nu till nya lokaler och vår verksamheten har vuxit. Därför behöver vi under sommaren en receptionist som kan bemanna vår reception. Om oss: Totalt är vi 13 anställda varav hälften arbetar huvudsakligen med husläkarmottagning med och den andra hälften med företagshälsovård. Vi är alltid beredda att hjälpa varandra! Vi är kollektivavtalsanslutna. Vi har 3 läkare tillsammans med två företagssköterskor, fyra distriktssköterskor, en undersköterska/ve... Visa mer
Vi flyttar nu till nya lokaler och vår verksamheten har vuxit. Därför behöver vi under sommaren en receptionist som kan bemanna vår reception.
Om oss:
Totalt är vi 13 anställda varav hälften arbetar huvudsakligen med husläkarmottagning med och den andra hälften med företagshälsovård. Vi är alltid beredda att hjälpa varandra! Vi är kollektivavtalsanslutna.
Vi har 3 läkare tillsammans med två företagssköterskor, fyra distriktssköterskor, en undersköterska/verksamhetssamordnare, en administrativ samordnare, en ergonom, en beteendevetare och en fysioterapeut. Genom avtal har vi tillgång till arbetsterapi, psykolog, KBT- och drogterapeut, arbetsmiljöingenjör mm.
Vi är övertygade om att det finns ett starkt samband mellan goda arbetsförutsättningar för personalen och hög kund- och patientnytta där bemötandet ligger i topp. Vi ingår i vårdval Halland och har avtal med cirka 130 företag om företagshälsovård.
Arbetsuppgifter:
Bemanna receptionen
Bokning och registrering av patienter
Kontering av fakturor
Posthantering
Diverse köks- och IT uppgifter för att stötta verksamheten
Omfattning 100%, dvs 40 timmar per vecka.
Semestervikariatet är 7 veckor, dvs mellan v 26-32.

Vem är du?
God social och pedagogisk kompetens.
Kvalitets- och patientorienterad.
Ansvarstagande.
Flexibel.
Initiativrik och kan arbeta självständigt, samtidigt som du har lätt för att samarbeta.
Tycker om det personliga mötet, och att följa våra patienter i livets alla skeden.
Strävar efter att bidra till en god arbetsmiljö och att vara en bra arbetskamrat.

Vi erbjuder dig
En utvecklande miljö med kompetenta och engagerade kollegor.
En bra arbetsmiljö med ett gott samarbetsklimat, där utveckling och kreativitet uppmuntras.
Hos oss kan du påverka i stort och smått, såväl dina egna arbetsuppgifter som verksamheten. Visa mindre

TopWork söker receptionist/växeltelefonist...

Ansök    Feb 10    TopWork Sverige AB    Kontorsreceptionist
TopWork arbetar med bemanning och rekrytering. Vi vet vad arbetsgivaren vill ha och vad som krävs för att hitta rätt medarbetare. Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor. Vi är din trygga och personliga partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork – det lila extra! …till kund i Markaryd. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i reception? Se hit!   Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och är en effektiv ... Visa mer
TopWork arbetar med bemanning och rekrytering. Vi vet vad arbetsgivaren vill ha och vad som krävs för att hitta rätt medarbetare. Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor. Vi är din trygga och personliga partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork – det lila extra!

…till kund i Markaryd. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i reception? Se hit!
 
Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och är en effektiv person som tycker om att träffa nya människor. Du har lätt för att samarbeta och anser att problem är till för att lösas. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Vidare är du ansvarsfull, noggrann och ordningsam och klarar periodvis av hög arbetsbelastning. Du har god telefon- och datorvana, gärna några års yrkeserfarenhet från reception eller har arbetat med liknande uppgifter. Det kan vara genom kundkontakter, turism, hotell etc. men är inget krav. Goda kunskaper i svenska och engelska krävs, kan du fler språk så är det meriterande. Här använder man sig av växelsystemet Trio.
 
Arbetet är förlagt på dagtid, 08.00-17.00.
Tjänstens omfattning är till en början ett par veckor som kan komma att förlängas då det är ett sjukdomsvikariat.
 
Vi anställer löpande så lämna din ansökan redan i dag!


Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Tillgång till:
* Personbil Visa mindre

Receptionist till Campus Laholm

Nu söker vi på Laholms kommun en receptionist till Campus Laholm för en tillsvidareanställning, 50%. Beskrivning Campus Laholm är en internationell mötesplats präglad av nyfikenhet, innovation och tolerans. Receptionen utgör Campus Laholms service- och informationsfunktion för alla verksamheter, elever och besökare. På Campus finns gymnasieskola, vuxenutbildning, kulturskolan, studie- och yrkesvägledning, arbetsmarknadsenhet och aktivitetshus samlat. En... Visa mer
Nu söker vi på Laholms kommun en receptionist till Campus Laholm för en tillsvidareanställning, 50%.

Beskrivning
Campus Laholm är en internationell mötesplats präglad av nyfikenhet, innovation och tolerans. Receptionen utgör Campus Laholms service- och informationsfunktion för alla verksamheter, elever och besökare. På Campus finns gymnasieskola, vuxenutbildning, kulturskolan, studie- och yrkesvägledning, arbetsmarknadsenhet och aktivitetshus samlat.

Enheten Kvalitet och service ansvarar för Campus reception, administrationen inom gymnasiet och vuxenutbildningen och elevhälsoteamet. Du kommer därmed ingå i ett team med hög kompetens inom olika kompetensområden.

Vi söker dig som med självklarhet arbetar utifrån ledorden: service, värdskap, flexibilitet, helhet och lösningsfokus.

Arbetsuppgifter
Du kommer att:
- möta och ge service till besökare, elever och anställda via olika kanaler; fysiska besök, telefon, mail.
- ta emot och administrera lokal- och konferensbokningar.
- uppdatera informationstavlor.
- administrera och registrera ansökningar.
- hantera frånvaroanmälan elever och personal.
- ge viss IT-service.
- hantera post och kopiering.
- bidra till bra arbetsmiljö genom service till anställd personal.
- hantera fakturakontering.
- driva utveckling av digital administration.

Receptionen är bemannad av dig samt ytterligare två personer. Uppdraget är att ge service- och information med ett helhetsperspektiv för alla verksamheter, elever och besökare. Vi ska ge rätt service till alla som kontaktar och besöker Campus och till alla som har Campus som sin arbetsplats.

Kvalifikationer
Som receptionist behöver du kunna prioritera mellan olika arbetsuppgifter, gilla att arbeta med varierade insatser inom olika arbetsområden och ha ett flexibelt förhållningssätt med verksamhetens behov i fokus. Vi värdesätter kompetens och erfarenhet inom olika administrativa program.

Du har adekvat utbildning på minst gymnasial nivå samt några års erfarenhet av arbete med administration.
Erfarenhet av kommunal verksamhet är meriterande.

Du har erfarenhet från service- och informationsarbete samt IT-relaterade arbetsuppgifter.
Du har en mycket god servicekänsla och utpräglad samarbetsförmåga.

Du är flexibel, uppmärksam och professionell i bemötandet och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och leverera lösningar. Du behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift. Kunskaper i fler språk är meriterande. Du har goda IT-kunskaper och kan arbeta i vanligt förekommande Office program.
Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och cv.

Varmt välkommen med din ansökan!

Anställningsform
Tillsvidareanställning, deltid 50%

Tillträdesdag
Snarast enligt överenskommelse

Lön
Enligt överenskommelse

Upplysningar
Gabriella Pifrader, Enhetschef Kvalitet och Service, 0766-986 645
Marianne Ylikangas, administrativ samordnare, 0430-266 39

Fackliga upplysningar
Fackliga företrädare nås via Laholms kommuns växel 0430-150 00

Sista ansökningsdag
2020-12-14

Referenser
Du får gärna lämna referenser, vi förbehåller oss rätten att kontakta dem om det blir aktuellt.

Övriga upplysningar
Till följd av lagen om lämplighetskontroll ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom LSS, barnomsorg samt skola.

Information till annonssäljare
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Logga in/skapa en användare innan du fyller i din ansökan
Laholms kommun arbetar för att vara en utvecklande professionell service- och myndighetsorganisation. Ledorden i arbetet är glädje, mod, delaktighet, engagemang och gott föredöme. Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid.

Vi verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning. Visa mindre

Säljande receptionist till Nordic Wellness Laholm

Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 270 gym runt om i landet. Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till vår nya klubb Nordic Wellness Laholm Ängelholmsvägen, som öppnar i september. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en... Visa mer
Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 270 gym runt om i landet.

Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar.

Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till vår nya klubb Nordic Wellness Laholm Ängelholmsvägen, som öppnar i september.

Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness

Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.

När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubben är ren och fräsch. Vikter kan behöva flyttas på, soptunnor ska tömmas och skräp kan förstås inte ligga någon annanstans än just i soptunnan. Det är helt enkelt du som värd, som får våra gäster att trivas och känna sig som hemma!

Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.

Vad söker vi hos dig?

Förutom att du har fyllt 18 år och kan arbeta under dagtid, kvällar och helger letar vi efter dig som känner sig bekväm med kundservice, försäljning och att städa. Du vill alltid göra det lilla extra i det du tar dig för och du får energi av möten med andra människor. Har du jobbat med försäljning förut är det ett stort plus. Klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!

Tjänsten är 80% och vi tillämpar 6 månader provanställning.

Att jobba på Nordic Wellness

Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!

Välkommen med din ansökan senast 2021-05-23. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan! Visa mindre

Receptionist Sökes

Receptionist Sökes hos oss på Amandas Hårstudio & Parfymeri. Vi söker dig Glad och positiv med datavana och har jobbat med kassasystem. Tjänsten just nu är på deltid 14.00-18.00 Maila vid intresse Visa mer
Receptionist Sökes hos oss på Amandas Hårstudio & Parfymeri.
Vi söker dig Glad och positiv med datavana och har jobbat med kassasystem.


Tjänsten just nu är på deltid 14.00-18.00


Maila vid intresse Visa mindre

Kontorist / Receptionist

Graviditetsvikariat Ekonomi/kontorist Hos oss får du arbeta med trevliga och kompetenta medarbetare i en mindre organisation med korta beslutsvägar. Arbetsuppgifter: I rollen som ekonom/kontorist kommer du att arbeta med: Avstämning, kund- leverantörsreskontra, utbetalningar samt diverse arbete som förekommer på kontor. Du som söker bör vara en person som kan arbeta självständigt och ha god samarbetsförmåga, minst utbildning på gymnasienivå med Samhäl... Visa mer
Graviditetsvikariat


Ekonomi/kontorist
Hos oss får du arbeta med trevliga och kompetenta medarbetare i en mindre organisation med korta beslutsvägar.


Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonom/kontorist kommer du att arbeta med:
Avstämning, kund- leverantörsreskontra, utbetalningar samt diverse arbete som förekommer på kontor.
Du som söker bör vara en person som kan arbeta självständigt och ha god samarbetsförmåga, minst utbildning på gymnasienivå med Samhäll eller ekonomisk inriktning eller motsvarande, erfarenhet av liknande arbete, god datavana, flexibel, plikttrogen, noggrann, prestigelös, sinne för siffror och goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift.


Körkort är ett krav.


Halvtid 20 timmar per vecka


Tillträde: Efter överenskommelse.


Sista ansökningsdag: 20200701 Visa mindre

Receptionist på Amandas Hårstudio & Parfymeri

Nu söker vi en receptionist - som trivs med att jobba med Frisörer som kollegorSom receptionist är du ofta den första våra gäster möter och är företagets ansikte utåt. Du ser till att våra gäster trivs och känner sig välkomna. Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga receptionsuppgifter så som service, bokning av behandling, försäljning, kassahantering och lite städ.Vi söker dig som Med glädje och energi gör det där lilla extra för att få alla våra gäster a... Visa mer
Nu söker vi en receptionist - som trivs med att jobba med Frisörer som kollegorSom receptionist är du ofta den första våra gäster möter och är företagets ansikte utåt. Du ser till att våra gäster trivs och känner sig välkomna. Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga receptionsuppgifter så som service, bokning av behandling, försäljning, kassahantering och lite städ.Vi söker dig som Med glädje och energi gör det där lilla extra för att få alla våra gäster att känna välkomna. Som person är duproffsig, älskar människor och är självständig, drivande och social. Du ser vadsom behöver göras, har öga för detaljer och har lätt för att ta egna initiativ och talar flytande svenska Visa mindre