Lediga jobb Bemannia AB (Publ.) i Laholm

Se alla lediga jobb från Bemannia AB (Publ.) i Laholm. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Laholm som finns inom det yrket.

HR-konsult till kund i Laholm

Har du minst sju års erfarenhet av arbete inom arbetsrätt samt kandidatexamen inom relevant HR-område? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget Vi söker en HR-konsult för ett uppdrag inom arbetsrätt som startar 1 oktober 2025 och pågår till den 28 februari 2026, med möjlighet till förlängning. Det är en heltidstjänst där du arbetar 40 timmar i veckan under kontorstider vid kundens lokaler i centrala Laholm.  Distansar... Visa mer
Har du minst sju års erfarenhet av arbete inom arbetsrätt samt kandidatexamen inom relevant HR-område? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget
Vi söker en HR-konsult för ett uppdrag inom arbetsrätt som startar 1 oktober 2025 och pågår till den 28 februari 2026, med möjlighet till förlängning. Det är en heltidstjänst där du arbetar 40 timmar i veckan under kontorstider vid kundens lokaler i centrala Laholm.  Distansarbete sker i  överenskommelse med kund max 1-2 dagar i veckan efter introduktion.  Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst kommer du arbeta med sedvanligt HR-stöd till chefer kopplat till personalärenden samt rehabiliteringsärenden. Du arbetar även med löpande personaladministration i Heroma, Qlicksense, Hälsosam och Arbetsmiljöverktyget. I din roll kommer du tillhöra verksamheten HR och lön. 

Dina kvalifikationer
Minst 7 års erfarenhet av kvalificerat arbete inom arbetsrätt
Minst kandidatexamen inom relevant område
Dokumenterad vana av att arbeta konsultativt inom HR, gärna inom större organisationer eller offentlig verksamhet

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 26 september 2025. 
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected] 
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult till kund i Laholm

Har du minst sju års erfarenhet av arbete inom arbetsrätt samt kandidatexamen inom relevant HR-område? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget Vi söker en HR-konsult för ett uppdrag inom arbetsrätt som startar 1 oktober 2025 och pågår till den 28 februari 2026, med möjlighet till förlängning. Det är en heltidstjänst där du arbetar 40 timmar i veckan under kontorstider vid kundens lokaler i centrala Laholm.  Distansar... Visa mer
Har du minst sju års erfarenhet av arbete inom arbetsrätt samt kandidatexamen inom relevant HR-område? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget
Vi söker en HR-konsult för ett uppdrag inom arbetsrätt som startar 1 oktober 2025 och pågår till den 28 februari 2026, med möjlighet till förlängning. Det är en heltidstjänst där du arbetar 40 timmar i veckan under kontorstider vid kundens lokaler i centrala Laholm.  Distansarbete sker i  överenskommelse med kund max 1-2 dagar i veckan efter introduktion.  Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst kommer du arbeta med sedvanligt HR-stöd till chefer kopplat till personalärenden samt rehabiliteringsärenden. Du arbetar även med löpande personaladministration i Heroma, Qlicksense, Hälsosam och Arbetsmiljöverktyget. I din roll kommer du tillhöra verksamheten HR och lön. 

Dina kvalifikationer
Minst 7 års erfarenhet av kvalificerat arbete inom arbetsrätt
Minst kandidatexamen inom relevant område
Dokumenterad vana av att arbeta konsultativt inom HR, gärna inom större organisationer eller offentlig verksamhet

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 26 september 2025. 
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected] 
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Registrator till offentlig sektor sökes

Ansök    Mar 14    Bemannia AB (Publ.)    Registrator
Har du erfarenhet som registrator inom kommunal verksamhet och söker ett uppdrag där du får arbeta självständigt men ändå ha kollegor att samarbeta med? Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad registrator till en kommunal kund i Laholm! Om uppdraget Vi söker en registrator till en kund i Laholm. Uppdraget innebär självständigt arbete med registrering och hantering av inkommande och utgående ärenden, samtidigt som du har kollegor att bolla frågor med... Visa mer
Har du erfarenhet som registrator inom kommunal verksamhet och söker ett uppdrag där du får arbeta självständigt men ändå ha kollegor att samarbeta med? Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad registrator till en kommunal kund i Laholm!
Om uppdraget
Vi söker en registrator till en kund i Laholm. Uppdraget innebär självständigt arbete med registrering och hantering av inkommande och utgående ärenden, samtidigt som du har kollegor att bolla frågor med.
Placering: Laholm Uppdragsperiod: 1 maj – 5 september 2025 Omfattning: Heltid, 100% Arbetstid: 08.00–17.00, flextid finns
Dina arbetsuppgifter
Som registrator kommer du att:
Bemanna inkommande post och registrera samt expediera handlingar i systemen Ciceron, Ecos och Visuell styrning/Bygg-R Hantera och lämna ut offentliga handlingar enligt gällande regelverk Säkerställa att diarieföring och dokumenthantering sker korrekt och effektivt


Dina kvalifikationer
Erfarenhet av arbete som registrator inom kommunal verksamhet
Erfarenhet av diarieföring och dokumenthantering Kunskap i systemen Ciceron, Ecos och Visuell styrning/Bygg-R


Vill du ta nästa steg i din karriär som registrator? Skicka in din ansökan redan idag!

Vad vi erbjuder dig

Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 28/3 .
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 939 75 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Controller/Ekonom 50%

Ansök    Sep 3    Bemannia AB (Publ.)    Controller
Uppdraget omfattar ca 20 timmar per vecka och sträcker sig till och med december. Som controller/ekonom blir du en nyckelperson i arbetet med budget, uppföljning och ekonomiska beräkningar för skolans olika verksamheter. Vi söker dig med god erfarenhet av kommunal ekonomi – gärna med bakgrund inom skola – som vill ta dig an ett självständigt och meningsfullt uppdrag med start snarast.) Om uppdraget Vi söker en controller/ekonom för ett uppdrag på 50% (ca... Visa mer
Uppdraget omfattar ca 20 timmar per vecka och sträcker sig till och med december. Som controller/ekonom blir du en nyckelperson i arbetet med budget, uppföljning och ekonomiska beräkningar för skolans olika verksamheter. Vi söker dig med god erfarenhet av kommunal ekonomi – gärna med bakgrund inom skola – som vill ta dig an ett självständigt och meningsfullt uppdrag med start snarast.)
Om uppdraget
Vi söker en controller/ekonom för ett uppdrag på 50% (ca 20h/veckan). Uppdraget syftar till att täcka upp under rekryteringen av ordinarie personal och avser starta snarast och ska pågå till och med december. Arbete sker tills största del på plats i kundens lokaler i Laholm. 
Dina arbetsuppgifter
Arbetets primära uppgifter syftar till ekonomiprocesser inom skola - att självständigt stödja vid uppföljning med rektorer, uträkning av skolpeng, programpriser (gymnasiet) och framtagande av budget.

Dina kvalifikationer
Erfarenhet av kommunal ekonomi, budget, analys m.m.

Meriterande 
Meriterande med erfarenhet från ekonomiprocesser inom skola (för- och grundskola, gymnasieskola, Vuxenutbildning).

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12 sep.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 939 75 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre